White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Saturday, March 22, 2008

我懷念的 - record mongers

雜誌名稱不詳,不過應該係 92 年左右(其中一幅相見到關淑怡《製造迷夢》),都算係本地唱片業全盛時期,至少我自己買唔少。
小學大部份同學都入喇記,得我嫌個名譯得難聽(雖然學校名同條街名一樣又好似幾勁)唔揀,單拖做 DBMK 仔,亦間接陶冶小弟的音樂性情(如果返九龍塘又點可以 lunch 都落去行唱片舖?)
- lunch 多數行女人街威威同添記,信和大部份都未開舖,寧願放學先去
- 印象中威威店(定係添記?)試過兩面街都有舖,一入到去兩邊有大櫥窗係唔同唱片公司 showcase;唔知點解誤以為威威已經摺埋,早幾日特登去睇睇原來依然屹立女人街(反而係附近其他舖頭唔同晒),仲俾我搵到隻特價吳浩康《Deep in the Music
- 細個少去荷里活中心,總覺得上樓舖有黑店 feel,特登行上去唔幫襯又好似唔係咁好;反而近年鍾意去節拍執平碟,不過唔再係 cd 而係 dvd(二區碟成日要估日文/法文譯名)
- 信和試過有成廿幾間唱片舖,亦試過有成廿幾間賣四仔,而家都算成功轉型啦;咁多年仲有得留低除了橫浜應該就係迴音閣,以前對住橫浜(下圖,仲見到有賣唔少白板 cd:我認得有<touch>、<不來的季節>、<對你愛不完>等),後來進駐一落地庫電梯位,可能租貴唱片亦貴幾蚊,小弟亦開始少幫襯
- 近年已少買 cdipod 亦冇乜新歌,不過要買碟亦會去番信和(多數去舖頭仔,鍾意人多夠逼,錯覺唱片業繼續興旺),慳幾蚊不過蝕車錢,始終有感情分啦;以前放學會去上一層中間轉角位一間舊舖打躉,幫老細陳生收錢(其實生意唔多)同埋洗黑膠碟(佢有部洗碟機),冇人工不過可以自己打碟聽歌,幫襯白板碟都冇乜折頭
- i feed on music, what do you feed on...?

4 Comments:

Blogger naruto said...

我聽日會去旺角,行吓唱片舖先

11:19 PM, March 25, 2008

 
Blogger Wordy said...

第一幅插圖的兩家店讀中學時幾乎一出旺角就逛,最初的卡帶不少在那裏買。早兩星期也逛過威威,覺得貨放得較亂,或者要多去兩次才習慣。

荷李活一向少去,以前在走廊轉角盡頭那家(忘了名字)對我此等生客好「悔氣」,少去。

現在去旺角,在信和除了鋪頭仔,也上 12 樓尋寶,前排先買番隻九成新《楊千嬅體驗入學》。也會去德發,但看影碟為主。

講起幫老闆收錢,以前有個中學同學都係咁,不過佢去果間鋪好似係地庫。

8:08 AM, March 26, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

N:
今晚睇9點半,等我都出去行吓先(林小姐dvd未出,可能買返隻吳浩康...)

W:
12樓都有上過,搵到兩隻勁平"Original Hits vol. _",有<依然>原曲(林小姐後來又有再翻唱)
ps- it seems i'll watch the film in the evening on the day u'll watch 2, and u'll watch the daytime one on the day i'll watch 2...

6:08 PM, March 26, 2008

 
Blogger Wordy said...

haha, sounds like a riddle

am watching Philip Glass tonight and Empties tomorrow

sad vacation on sat
it's a free world and love of siam on sun
season of snow on mon
i'm not there on 4/4

6:21 PM, March 27, 2008

 

Post a Comment

<< Home