White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Saturday, March 15, 2008

我懷念的 - we're not growing old

912 月《壹週刊》訪問陳志明(邊位?click to enlarge),《drifting》未出街,最 update 就係《dance mega mix》;原來《grey project phase three》唔只係許林陳第一次合作,亦係陳生第一次做唱片封套:- 對照許願回憶錄,陳生拿著正是林子祥《日落日出》
- 當年都覺得倫伯《fairy tales & dreamsCG 好勁,今時今日就梗係嫌 resolution 唔夠啦
- 喜歡關淑怡可能從true love封面幅相開始(靚到非愛不可),特登買黑膠點知歌詞集冇其他相(不過有張大海報都抵返),下一張《lost in the night》都正(至少多幾套衫),再下一張大碟《金色夏季》換來張叔平就...
- anita 咁多隻最記得《in brasil》:封套<夏日戀人>音樂特輯一條龍,仲有頂生果帽
- 許林陳七年合作十隻碟(《愛上一個不回家的人》唔計),graphics 次次新款,或多或少灌輸予小弟唔少 artistic sense,在工作上都算有所增值啦(下個月又要度新 poster layout... @_@

3 Comments:

Blogger best actor said...

Faces & Places o既graphics design都唔知俾我搬落project 多少次。
志明﹖我以為堅信呢﹗

11:34 AM, March 15, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

TRUE LOVE張相有段故架!
據說那輯相拍得很差,SK又沒有時間重拍,唯有將之染成橙色 (原本是粉紅色),再加少少剪裁。效果卻令人驚喜!

1:56 AM, March 17, 2008

 
Blogger linus said...

如果許林陳只可以揀一隻,我諗我會揀《dance mega mix》,如果淨係睇 typography 就都係《F&P》啦

《true love》看似純情,不過 first plug <心急>就硬係令我對幅相有點想入非非...~~

3:07 AM, March 22, 2008

 

Post a Comment

<< Home