White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Wednesday, April 23, 2008

一世... 第二...

如果我沒有遇上林憶蓮,關淑怡應該是我的最愛... (雖然程度上或者還不足以相提並論)
關小姐兩個大頭封面都深得小弟鍾愛,我幾肯定呢件綠色西裝褸影全身唔會好靚。
前文提及關小姐頗適合唱改編歌,寶記索性一雞兩味:印象中第一次見白板碟係原曲同廣東改編版本一併收錄,查實改編歌詞以至編曲亦忠於原著;可能因為趕年尾頒獎禮,《love is forever》大碟基本上係全改編歌,跟同年暑假推出《金色夏季》剛好相反(得一首<午夜狂奔>改編自瑞典姊姊花組合 Lili & Susie)。而呢隻《favourites in originals vol. 8》亦收錄 Gregorian 另一首<So Sad>、<白費心機>改編自 Vanessa 'Wilhemina' Williams、仲有<熱愛 can't let you go>(都係來自 Lili & Susie)等原裝正版。
無端端有一個關淑怡演唱會,本身已是 unexpected,如果求其唱以下一首,就真係超乎想像值回票價(已成功由山頂 upgrade/downhill 到第三行):
<繾綣 28800 bps>- 雖然已經係 terabyte 世代,我們在網上談情說愛卻有增無減,所以我更嚮往 live
<忘記他是她>- 寧願佢唱呢首多過<忘記他>,少有 CY Kong crossover 陳輝陽,最好有 strings 現場伴奏
cucurrucucu paloma>- 我唔介意套戲冇佢份,不過連首歌都冇埋就太過可惜
<他需要你她需要你>/<月光曲>- 呢兩首同類,都係有兩個版本(廣東 vs 國語/合唱 vs 獨唱),編曲同唱法都唔同,求其唱一首我就已經心滿意足
<心急>- 個人 ultra-unexpected 之選 ,你諗下今時今日要佢唱「思想雖開放 談吐也爽朗 人卻永不放蕩」,我就真係想像唔到會係點喇

11 Comments:

Blogger Wordy said...

昨晚跟尾場 buddy 聊天,他說 SL 之後,SK 和王菲難分高下。我呢,如果 SL 是 100 分,FW 同 SK 就係 85 同 82 分,係我既二三位。FW 純粹聽 CD 和讀歌詞,不看演出;SK 感覺神秘之餘,又比較貼近平民百姓。

你睇今晚吧?upgrade 到第 3 行,仲前過我

喜歡《他需要你她需要你》

10:05 AM, April 24, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

既感覺神秘又貼近平民百姓都幾分裂,基本上近年係愈趨神秘啦...

本來諗住著大紅 PSB tee 方便 say hi,不過原來 fan club 地頭有白衣 dress code,唔買件會 tee 都要俾面跟返 color tone... 睇下綠66見唔見到我~~

12:37 PM, April 24, 2008

 
Blogger chi said...

我想她唱3首快歌,《心急》、《Boy》和《一分鐘後爆發》,是但唱一首,我都覺得合正我口味地unexpected,尤其第一首,點樣將西歌變正,咁先夠難度。

2:41 PM, April 24, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

三首都係來自《true love》,其實呢隻碟真係唔錯,不過揀得咁冷門... 如果佢唱<這是我心裡對白>我都照殺...

6:00 PM, April 24, 2008

 
Blogger Wordy said...

幾鍾意《真情》,封面靚,d 歌都好易聽,《Boy》同《一分鐘後爆發》有中學時代的爆笑回憶

好遲入場,但都唔夠佢遲開場,又緣慳一面了 ~

1:38 AM, April 25, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

六首心水中一首, 抵番晒... 開場睇見 credits 特別鳴謝 Blk2 Pictures 已有心理準備; 可惜《真情》只中一首點題作...

2:10 AM, April 25, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

$100 竟然仲有飛,今晚放學決定睇埋 SK 2 下半場(希望趕得切 cucurrucucu...);最後衝刺可致電 urbtix 2734-9009 留位~~

2:24 PM, April 25, 2008

 
Blogger chi said...

《unexpected》上半場可以同《Live 07》匹敵,下半場大路K歌,興趣冇咁大喎,不如走堂啦。

2:46 PM, April 25, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

*sigh... looking at the rundown, you're so darn rite. even 'So Sad' shouldn't be missed out... 一於返半堂然後打的(反正我原本諗住 $250 都照睇)~~

3:33 PM, April 25, 2008

 
Blogger chi said...

我班緊飛,打算睇多晚,前面個半鐘真係好正。

4:47 PM, April 25, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

第二場反而覺得冇咁好睇, 可能原本 unexpected 已變成 expected...

4:07 AM, April 26, 2008

 

Post a Comment

<< Home