White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Monday, January 26, 2009

周年 旺相

年又過年,祝大家生活可持續發展...
過年睇電視播頒獎禮都算係大節目,今年冇睇亦冇錄,往事只能回味:以前叱吒唔係 11 號即日有得睇,要等到農曆年輪流轉播;93 年憶蓮呢張成績表俾 FW 超越,話冇唔開心就假,不過《不如重新開始》得「叱吒樂壇大碟 IFPI 大獎」都算係咁(前兩年都係學友)。小弟以為商台幫到出面,明明係大碟獎都有得宣傳新歌,N 年後先知事有
詭異,不過錯有錯著,1) 唱兩首同 FW 平起平坐(<不再兒嬉>有份候選我最喜愛原創歌);2)<暗示>live 可遇不可求。以前金銀銅獎都有得唱,SY 冇諗住有份於是超求其(同舊年 SK 一樣),憶蓮就唔同,冇 dancers 亦具台型(the only moment i found this 水袖衫 attractive),不過今時今日睇番<流非飛>都幾驚... 講開軟硬,相比於一年前仲係生力軍已變得相當明星化(嘩... 兼高踞小弟 utube 榜首),此外一班新人如今亦各自各精彩,至少三位得獎女歌手都得到幸福家庭,唔駛上台扮得意、搔首弄姿或者做手語(雖然朋友們去唱 k 都會做返佢個經典蘭花手...)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

WBS, 恭喜發財,身體健康, happy happy!

2:21 PM, January 26, 2009

 
Blogger Wordy said...

身體健康、生活愉快 :)

2:32 PM, January 27, 2009

 
Blogger Leo said...

新年快樂!

嘩呢集陣容強勁呀,尤其係啲生力軍!君九個look遠睇以為係頒奬俾佢嘅卿姐!

論唱,蓮母拋離九條街,但套衫呢就...

郭生個mix & match look都幾經典,轉會氣勢一時無兩,但全程甩音,又一經典!

《流非飛》係跟紅頂白嘅經典!一聽就知好快會過時。但王小姐條透視裙到今日都咁令人懷念呀真係!

5:16 PM, January 28, 2009

 
Anonymous Anonymous said...

祝各位 蓮蓮有如 像那海風~

不如票選城城最經典 mix & match look 啦,雖然大家都知皮草 + 牛仔短褲贏硬...

12:52 PM, January 30, 2009

 

Post a Comment

<< Home