White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Sunday, April 27, 2008

蓮誌別注 - be who u're from...?

大家或者都知道come as you areNirvana 91 年大碟《nevermind》第二張 single,至於「be who u are」則一直無從稽考(至少我唔知啦),不過今日唔覺意搵到另一個疑似源頭:
Page One 見到呢本過期Another雜誌半價,見 Julianne Moore 披頭散髮諗住都買得過,俾完 $$ 打開內頁就發現超值:inside front10 Steven KleinD&G 08 A/W 廣告,內頁再加 4 版介紹呢個 collection,通常冇人睇 editor's foreword 又竟然俾我望到... 咦...?
話說攝影師組合 van Lamsweerde & Matadin 影封面之外仲有另一輯幫 13 個女演員求其影幅相,求其在於自備 wardrobe 任擺 pose,做番自己;13 位我識唔晒,不過竟然有 Isabella Rosselini,而我就比較鍾意下面呢幅 Claire Danes呢期係 079 月頭出街,月尾 live 07 記招 poster 就見到同一句 tagline,真係唔知係事有湊巧定係移花接木(我一向都唔喜歡一個用 'you',另一個係 'U',覺得唔 consistent...)

3 Comments:

Blogger Wordy said...

咁都撞到?

唔 comment 個 tagline,JM 憑 Far From Heaven 同 The Hours 叫雙飛輸左小金人,就悄無聲色,好可惜(佢唔似主流人,得唔到都正常)

CD 粗線條左咁多

7:28 AM, April 28, 2008

 
Blogger best actor said...

sherlock, i think you've done it again!

10:40 AM, April 28, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

haha, i'd rather be Conan...~~

我覺得 JM 係主流中之另類,之前謠傳佢成為 Desperate Housewife 簡直難以想像...

7:34 PM, April 28, 2008

 

Post a Comment

<< Home