White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Sunday, May 24, 2009

98 / 94

近日周圍搵陳年 boy band 98 degrees 精選 cd,無論係 d 字頭 n 字頭 a 之前 z 之後都冇發現,唔通已經絕版?
搜索過程中反而無意在威威店發現《sandy ’94》頭版,全新未開封只售 $105,雖然封底右上角輕微泛黃,不過照買:歌迷朋友如果冇呢隻可與小弟聯絡,等價交易不作炒賣;就算冇人要,買多隻做陳列品都抵啦。
倫、林多年來雖然合作無間,不過《sandy ’94》可以話係唯一一張大碟名正言順二人包辦(之前 city rhythm 始終係由許生統籌,之後就到李生掌舵;呢方面倫、梅合作關係相對地更為緊密);其實倫生作歌俾憶蓮亦唔算多,每張大碟都係一首起兩首止,當中流行程度最高應該係<燒>(<傾斜>唔算啦),最受粉絲們愛戴可能係<沒有發生的愛情>或者<微雨撲巴黎>(小弟偏愛後者),至於最唔鍾意呢,我估唔只得我會揀呢首:作為 track 1 / 3rd plug / 推介歌,硬係覺得爭少少:同著住套衫一樣,個 trend 似乎略嫌過時;或者係同碟太多歌可以揀,<芝加哥的故事>、<沉淪>以至<感情不老>都各有特色,應該可以帶來較大迴響,<多些那些>只能算係穩打穩紮 adult contemporary,但唔能夠深入民/迷心... 睇下有冇借演唱會還魂之日?

15 Comments:

Anonymous kevin said...

oh, you bought that 1st version.. I saw that too, seemingly earlier than you did. somehow i remember there's another one on stock somewhere else.

1:28 PM, May 25, 2009

 
Anonymous erica said...

我覺得OK喎,首歌arrangement算特別,作為 opening 都唔失禮,結尾連住<芝加哥的故事>,好正,印象中MV亦好型,如果成隻CD stick to 呢個 style,都會好有趣~好過<這些那些>先啦...

4:14 PM, May 25, 2009

 
Blogger chi said...

呢個頭版 (長版) 都有分華星版、滾石版和星工廠版之分,以星工廠版最罕見,因華星版係香港出,滾石版台灣,星工廠版for星馬。數量最少。

版本學研究論文有寫。

4:17 PM, May 25, 2009

 
Anonymous d.p. said...

同另一首"對不起了愛"一樣, 常常被skip.

8:26 PM, May 25, 2009

 
Anonymous 馬高 said...

如果是我,一定是芝加哥的故事做1st plug, 之後赤裸的秘密,之後誰像你好?!

決心太普通,多些那些melody唔好聽,感情不老同明天醒來時都唔適合plug但係適合演唱會唱。

2:14 PM, May 26, 2009

 
Anonymous l said...

<決心>做 1st plug 可能因為做《simple》時預定有廣東版,到後期憶蓮先決心一別飛去美國錄其他歌;另外小弟始終覺得地域性合作有分加...
<對不起了愛>又係另一個吊詭,一定要整番首李生,叱吒上榜一個星期就消失;不過珠玉在前,就算同許志安對唱都應該冇乜大幫助...
ps 威威店陳年貨當然只係華星版,不過都已被內部認購
btw《love, sandy》裡面<這些那些>都算係冇咁悶啦...

7:55 PM, May 26, 2009

 
Blogger comeassandy said...

呢隻碟對我黎講有太多意義和回憶!
頭幾首主打都是伴隨我會考的日子,特別是赤裸的秘密,每次聽到都另我想起會考深宵溫書聽收音機的日子.

其次,呢隻碟係我第一隻買的憶蓮全新大碟[唔計精選],之前的碟都係後來買回二手或一手.(冇記錯是在做暑期工期間係觀塘買).

多些那些我幾鍾意〔特別係live94版,最後的ab_lib nanana...超正,http://seewise.net/CyberAudio/LivePlayer.php?Play=SandyLam-More%5BLive199406%5D.asf〕係頭一次在勁推聽到時覺得怪怪的,之後就俞聽俞好聽,記得區新明播呢首歌到中段時說:佢啲唱功又昇華咗,唔信,你聽吓,然後就是Give me the night.....

10:32 PM, May 26, 2009

 
Anonymous Anonymous said...

I have one their albums from 98Degree. If you want, I can try to email you...

7:47 AM, May 27, 2009

 
Anonymous l said...

小弟都係 94 年會考,冇去呢個 live 都算係人生憾事;區新明夾歌技巧超凡,前後中間都搭到幾句,後無來者...

to 無名氏總理: would much appreciate your effort! kindly send to whiteboardsandy@gmail.com

1:54 PM, May 27, 2009

 
Blogger best actor said...

hey do you want a copy of 98 degrees' 2002 collection? i can send you a copy.

1. Invisible Man
2. Because of You
3. The Hardest Thing
4. I Do (Cherish You)
5. Why (Are We Still Friends)
6. Thank God I Found You
7. Give Me Just One Night (Una Noche)
8. My Everything
9. The Way You Want Me To
10. This Gift
11. Was It Something I Didn't Say
12. Never Let Go
13. True to Your Heart

9:33 AM, May 28, 2009

 
Blogger 快樂的 said...

倫永亮作俾憶蓮既歌當中,呢首都算係史上最難聽之一(另一首叮噹馬頭難分難解既係灰色化裝)。多些那些本來難聽度係屬於U級(unclassified),不過因為中段give me the night唱得好勁好有power,搶回少少分數,應該可以升返一個grade去F級(所以呢張碟永遠係由第2個track開始聽)。

對不起了愛其實只係衰在歌詞太差而已。Sandy 94裡面只得一周叱咤榜命運的歌,除了對不起了愛(應該係第7位),仲有芝加哥的故事(好似都係第7位??),兩首連住派台又連住死。之後接力的沉淪雖然上榜有兩三個禮拜,但因為同期滾石派了情人分薄晒播放率,結果雙雙於十大以外徘徊……

4:49 AM, June 07, 2009

 
Anonymous l said...

綜觀上述意見有兩位 ok <多些> 三位寧願 plug 那些,其實小弟係覺得唔抵啦,成日覺得可以有更好成績...
btw,「同期滾石派了<情人>」應該係 93 年尾,94 係<決心>、remix、<願>同埋<赤裸的秘密>玩層層疊。

6:00 PM, June 12, 2009

 
Blogger comeassandy said...

同期滾石派了<情人>」應該係 93 年尾
-> 93年尾上叱吒榜應該係93創作人live版,好多人都喜歡呢個version多於唱片版.
唱片版應該係94年,冇記錯同沉淪同期[記得係連續兩星期都係憶蓮勝出惺惺相惜交叉掦(903找歌手揀選一週派歌之最,憶蓮好似有五首歌得過),所以兩首歌派應該相差大約一週]
期實憶蓮都有唔小live上過叱吒榜,除了有創作人[多得他,情人],仲有自己live[光輝歲月,領悟]

11:48 PM, June 13, 2009

 
Anonymous l said...

cas/dic: 多謝指正,94 年暑假滾石出《祝您愉快》tribute 大碟...

1:19 AM, June 14, 2009

 
Anonymous Anonymous said...

老實說,在憶蓮離開許愿後的日子,我最愛《Sandy 94》這張專輯,《野花》令我吃不消,《回來愛的身邊》太說教,《不如從新開始》感覺略庸俗,《Sandy 94》當年令我尋回對憶蓮的愛,除了唱片封面外,當中每首歌我也喜歡,單是《多些那些》或是《芝加哥的故事》,已將整張專輯染有百老匯歌劇音樂風格,並不是全沒概念可言,林小姐玩subtle,但不斷挑戰自己的音區,《誰像你好》就是最佳的示範。

1:00 PM, July 09, 2009

 

Post a Comment

<< Home