White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Thursday, June 11, 2009

相關語...

上回講到跟東昇同學相識近廿載,轉個頭就見佢上鏡背負「事旦」之名(猶記得佢以前上辯論台前那種認真神態);不過小弟依舊支持央視 B 台!話說日前收到 utube 電郵:

親愛的會員:
謹此通知您,由於央視 B Ltd 發出了第三方通知,聲稱以下資料侵權,因此我們已經移除或禁止存取此資料:
翡翠歌星賀台慶 91 : utube/watch?v=*\&%^}#$xXy
請注意:多次侵犯版權會導致您的帳戶及上傳到該帳戶的所有影片遭到刪除...(下刪數十字)


萬千感激 B 台網外開恩,冇封殺
憶蓮片段,小弟以後唔敢喇,承諾 will be away from utube indefinitely軟硬eason 咁多人睇實唔敢再 post,以免蓮教受牽連/取締... 為表對 B 台事事擁戴之誠意,最多小弟唔取消收費電視啦,河蟹有理!

4 Comments:

Blogger chi said...

睇上一篇,冇諗過東昇同學姓方,有一集《新聞話事‧人》訪問佢,係一個拼命三郎。

我以前鍾意的呂秉權應該是你師兄,佢更加拼命三郎,一定唔鍾意做央視B。

4:51 PM, June 12, 2009

 
Anonymous l said...

小弟跟呂、方都係同一個學會(雖然年級唔同),其實兩個都係三郎,不過唔同 style 好難直接比較啦...

6:22 PM, June 12, 2009

 
Blogger Leo said...

To chi:
睇上一篇,冇諗過東昇同學姓方<--

吓好明顯架喎,你地話晒仲同行

我以前鍾意的呂秉權應該是你師兄,佢更加拼命三郎,一定唔鍾意做央視B<--

香港地冇咩好揀


To WB:

B仔記真係好做唔做!免費同佢宣傳,仲想點?

我估蓮母都保唔到幾耐!

6:33 PM, June 12, 2009

 
Anonymous wb said...

希望蓮教唔會被中央定性為地下組織啦...

6:49 PM, June 12, 2009

 

Post a Comment

<< Home